onsdag 19. januar 2011

Arne Garborg: Hvorfor jeg er venstremand (1892)

Jeg er ikke venstremand forresten; jeg er nok det, som værre er.
Men jeg stemmer med venstre, og jeg gjør det, fordi jeg ialfald ikke vil stemme med høire; fordi jeg endnu mindre vil stemme med de mådeholdne; fordi venstre vil ha norske udenrigsgreier; fordi det synes at beflitte sig på grei politik, og fordi jeg håber, det vil nedsætte tolden på sukker, så vi kan få spise så meget syltede tyttebær som vi vil her oppe i Kolbotnen.

(Arne Garborg, 1892)

Artig korleis hundreårgamle politiske synsingar kan vera aktuelle endå i dag. Kan berre seia meg hjartans enig!
Eg har til og med ein like egoistisk parallell til sukkertoll-saka - økte alkoholgrenser for sal direkte frå gard, slik at eg kan selje Ryfylkekvitvin frå garden når eg blir stor. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar